Vaak Gestelde Vragen

Heeft u vragen over een barbecue of het plaatsen van een bestelling? Bekijk hieronder de veel gestelde vragen.

Wat zijn de verzendkosten per bestelling?
Bij de bbq winkel rekenen wij €7,95 verzendkosten voor Nederland en €9,95 voor België.
Wat is de levertermijn van mijn bestelling?
• Levertermijn Nederland: 1 werkdag
• Levertermijn België: 2 à 3 werkdagen
Hoe zit het met retourneren?
U kunt binnen 14 dagen het product kosteloos naar ons retourneren
Verkopen jullie ook losse onderdelen?
Wanneer u een specifiek onderdeel voor uw bbq zoekt raden wij u aan om per mail contact met ons op te nemen. Verder staan er reeds verschillende losse onderdelen en accessoires in deze categorie.
Kan een elektrische bbq in een normaal stopcontact?
Alle elektrische barbecues zijn voorzien van een normale stekker welke in elk Nederlands en Belgisch (geaard) stopcontact kan.
Verkopen jullie ook cadeaubonnen?
Op dit moment verkopen wij helaas nog geen cadeaubonnen.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Wij bieden onze klanten de mogelijkheid te betalen via iDeal, bankoverboeking, Bancontact/Mister Cash en Paypal (incl. Visa en MasterCard).
Kan ik contant betalen bij levering?
Neen, betaling bij levering is niet mogelijk aangezien wij met een externe transportfirma werken.
Is mijn online betaling veilig?
Ja! Onze online betalingen worden verzorgd door Mollie, een toonaangevende betalingsverwerker die al sinds 2005 bestaat. Indien u liever niet online via iDeal, Bancontact of creditkaart betaalt heeft u nog steeds de keuze om uw betaling te voldoen via manuele bankoverboeking/overschrijving.
Kan ik mijn bestelling zelf komen ophalen?
Uw bestelling zelf komen afhalen is op dit moment nog niet mogelijk. In de toekomst zal dit echter wel een mogelijkheid worden.